Jag kom just på hur mycket jag saknat er. <3

Känns som om jag ahr väldans mycket att säga idag men inte ens hälften av det är intressant så funderar på att skippa det.. Men lite av denna rätt så bra dag kan man ju alltid skriva, måste ju inte vara så detaljerat som jag annars brukar skriva. :)
 

Kände mig så glad på bussen hem idag att det är det första jag tänker berätta kort om. Pratade en himla massa Mollie och Erika på bussen hem idag vilket vi inte gjort på länge. Vet inte varför men har saknat dem himla mycket både under sommaren och bara nu i veckan även om vi har träffats. Kanske för att ajg inte hänger lika mycket i NV-arenan med dem nu som innan. Kände bara så kul att vi satt där längst bak på bussen och bara pratade. Pratade om lite allt möjligt men ingget som är direkt superviktigt utan bara pratade om allt. Det var himlans trevligt och troligen dagens höjdpunkt. Jag älskar er tjejer. :) <3


Kommentarer
Mollie säger:

Aw! :)

2011-08-29 | 19:15:32
Bloggadress: http://ghostangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback