Kristianstad

2009-07-25


Idag har jag varit med Emelie Kristianstad. Köpte ingenting, måste spara mina pengar till göteborg! :)
Tänkte köpa en fin kjol på HM, ångrar nästan att jag inte köpte den. Har ju pressentkortet kvar på HM så jag hade ju fått den billigare. Jag hade iaf kul med Emelie under dagen även om vi inte hittade speciellt mycket.

Vi såg några snygga killar inne på stan dessutom. Två av dem hade tjej och den tredje visste vi inte säkert. Sedan när vi satt inne på Favoriten och åt så komm det en snygging till. Han var snyggast av alla för denna dagen. 
En annan snygging gick förbi  utanför fönstret vi satt vid och väntade på maten. Han märkte att Emelie kollade på honnom så han knuffade till på sin kompis lite lätt och pekade på Emelie. Sedan flinade han, gav henne fingret och försvann bland allt folk. Sorry Emelie, han  var visst upptagen! ;)

Har nya batterier till Kameran btw, när det blir fint väder och tid över ska jag nog ut en runda med Kameran. Lust att hänga med? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback