Right Round

Florida ft. Kesha - Right Round


Kommer ihåg när några av mina kompisar dansade till denna låten på rasten i skolan.. ^^
Dem var duktiga, om jag hade kunnat hade jag sett deras streetdance uppvising som var i maj någon gång

Undrar om det ska regna hela dagen imorgon? Är iaf hemma själv med Katten imorgon.
Mamma skulle iväg någon stans och Robin åker till pappa redan klockan 11 på morgonen. Nu ska jag nog städa lite på mitt skrivbord och sedan lägga mig och läsa min bok innan jag somnar.. :)

God natt!

Kommentarer
malin säger:

O den låten fastnar i skallen!

2009-08-10 | 20:02:34
Bloggadress: http://majok.webblogg.se/
Anonym säger:

HAHAHAHAHAHA!

det kommer fan jag ihåg med :D

fast jag dansade uselt ;D

men du har ju chansen att komma i vinter med och kolla på oss när vi har uppvisnings.

saknardig! <3

2009-08-11 | 18:41:37
Bloggadress: http://brunettfliikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback