The Beatles

Idag har jag bara varit hemma och slappat framför teven. Mamma och Robin bestämde sig för att gå ner till den stora lekplatsen nere i byn i förmiddags och jag orkade inte duscha och ta på mig kläder så jag stammade hemma och spealde the sims 2 arbetsliv istället.

Jag orkade inte spela mer efter ett tag så jag gick inpå youtube och kilckade runt. Jag hittade två bra låtar med The beatles och massa korfilmer från Pixar. Jag gick på en annan sida som heter blogghjalp.se och hittade massor av tips för att göra bloggen lite roligare och annat som kan vara bra att veta om man är nybörjade i bloggvärlden.
Jag hittade iaf ett tips om hur man la in låtar direkt på bloggen som i en liten youtube spelare. Jag tänkte prova det Ellinore fick hjälpa mig med en sak jag inte fattade för att det skulle funka. 

Här iaf kommer dem två Beatles låtarna jag hittade tidigare idag! ENJOY! :)

Love me do


Twist and shout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback