Shopping

Det blev inte så mycket köpt idag. Hittade inga solglasögon vilket ajg verkligen behöver. Mina gamla är sönder, typiskt. Jag har bara vandfrat omkring på östersjö med Mamma sen klockan halv 4 idag.

Gick i varje klädesaffär jag hittade och det var utplockat överallt. Det förstår man ju när det är 50 - 75% rea i varje butik. Hittade inga linnen vilket behövs då jag vuxit ur mina gamla. Vanliga Jeans får vänta tills skolan börjar, hade tänkt att hitta ett par medans det var rea men det fanns inga snygga.
 
Inne på Vero Moda köpte jag ett par kortare jeanstights för 100kronor, skulle kosta 300 om det inte var rea på dem. Dem är ljusblåa, vilket jag hellst ville ha, perfekt! Sen köpte jag även 3 par Pieces trosor för 149 kronor. Svarta, vita och blåa.

Åt  fish ´n´ chips på idag också, det var jätte gott! Jag har bara ätit det 1 gång innan och det var när vi fick det i skolan.

Imorgon blir det östersjö igen med lite roligare folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback