Karlshamn idag igen...

Jag var i K-hamn med Mamma och Robin idag. Mamma hade lovat Robin att han skulle få gå på McDonalds någon gång nu i sommar. Vi tog bussen till K-hamn vid 12 tiden redan.  Vi åt på Mcdonalds och höll oss undan regnet. Efter det så gick vi in till stan där robin direkt gick till bubbeltian eller Fyndkällaren som det nu heter. Han köpte ett cyklop, fråga mig inte varför för det ville han inte berätta. Jag var inne och kollade i butikerna med och köpte mig två hårklämmor på glitter för 13 kronor. Efter bubbeltian gick vi till Leksaksaffären där robin köpte tre backugan(stavning?). Jag hittade inte det jag letade efter som vanligt. Tog bussen hem vid typ 4. Jag får leta vidare någon annans stans med mina små saker jag behöver. Som tilelxempel Emmas födelsdags pressent. Hittade en hemlig liten pryl på glitter som jag ska spara och ge bort till en vän i höst. Blev mest nöjd med dagens hemliga lilla pryl och mina fina små hårklämmor. :)

Puss och kram! Nu ska jag läsa min bok och Lyssna på The Sounds.
Här kommer några bra låtar med The Sounds. Ni har säkert hört dessa låtarna ett par gånger inann. Dem två sista låtarna borde ni ha hört iaf. :)

The Sounds - No one sleeps when i´m awake



The Sounds - Living in America


The Sounds - Painted by numbers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback