Kristianstad

Hejsan alla!

Varit i kristianstad med Emma idag för hon skulle byta sina jeanstights bla. Vaknade iaf vid halv 10 tiden och orkade inte gå upp så jag startade TV istället. Somnade nästan men Emma ringde och väckte mig vid halv 11 och frågadeom jag ville följ med till kristianstad. Så det blevsnabbt in i duschen och dra på sig lite kläder.

Emmas mamma skulle köra oss och Sara, Emmas lillasyster, till bromölla och sedan tatågettill kristianstad.  Vi skulle åka från Emma vid halv 12 för att hinna med tåget vid 12. När vi kommigt lite längre än till jämshög så ringde Emmas morbor och sa att vi kunde åka med han och  hans tjej istället för att vänta en timme på nästa tåg eftersom vi inte hunnit till bromölla innan 12 tåget gått.  Så vi köde till baka och väntade på Emmas morbror Harry och hans tjej. Dem skulle lämna Emmas kusiner hoss Emmas mormor.

Vi väntade i en och halv timme innan dem komm. Dem hade en väldigt snygg och lyxig bil iaf. Vi tränge ihop oss 4 i baksätet och körde hela vägen till kristianstad därj ag hittade nothing. Emmas köpte ett par nya jeanstights och en kofta tror jag. Vi åt mat på favoriten och köpte kulglass innan vi åkte hem.På vägen ut från kristianstad så tittade jag ut genom rutan av en ren slump och såg någon bakifrån som fick mig att tänka på Henrik Palm. Jag hade rätt. Jag såg Henrik Palm. Emma såg när han vände sig om oh skrek att hon såg Henrik. jag tyckte väl det liknade han tänkte jag. Vi hittade inte MQ innan så jag sms:ade Emelie och frågade henne vart det låg, hon förklaradejättebravartvi skulle gå så vi sprang in dören sanabbis innan vi gick bort till Burger king för attmötaresten av gänget.  

När jag komm hemm så var Morfar och morbror Thomas med lillkusinen Matilda som är 2år här. Hon är så gullig, och ännu lockigare än sist! Men Morfar hade fått en soffa och ett marmorbord av en jobba kompis till oss. Så demvar och lämnade det här. Medans Morfar, Thomas och mamma sprang ner i källaren lekte jag och Matilda med studsbollar. Hon tyckte det var väldigt kul att dem studsadenärman kastade iväg dem. Efter en liten stund så åkte dem hem och Jag fick en kram av Matilda innan hon vinkade glatt och sa Hejdå.

Efter det så slappade jag på soffan och spelade Sim City 4 med robin innan beck började. Fastande på  TV 4 film för någon gammal film. Var någon rockstrjärna som gifte sig med sin 13åriga kusin. Riktigt bra faktiskt. Såg början och slutet på beck iaf. så fick lite av båda!

Nu är jag trött, God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback