Feastival i regnet

Var på östersjö festivalen idag igen. Denna gången med Emma och Tarika, även om det regnade så gick vi runt och kollade i butikerna och i alla stånden. Inget köpt idag mer än godis och pommes. Vi åt varma pommes under Tarikas paraply bara för att det regnade.

Vi väntade på bussen jättelänge. Typ 1 timme och 43 minuter tror jag. Vi satt på en bänk och pratade. När busssen väl komm och vi steg på för att betala så spelade dem Johan Palm på radion. Vi satt och snackade Johan lite och Emma satte på några låtar i sin mobil med. Hon hade det på lågt ljud och mobieln upptryck med högtalaren mot örat. Haha.

När jag komm hem satt det en katt innanför dörren och klagade på att han ville ha mat. Så jag matade honnom tog i glassbåt i kylen och satte vid datorn. Nu ser jag på Somamrkrysset där Måns Zelmerlöv är progamledare.

Regnig men rolig dag! :)


Kommentarer
Emma säger:

Thaha ^^ Jag satt där lyssnade Johan ;)

2009-07-19 | 11:27:57
Bloggadress: http://baraaemmas.blogg.se/
Emma säger:

Sv: Nej, det tror jag inte samma musik som du, jag har kvar min gamla musik stil fortfarande. (:

2009-07-19 | 17:04:20
Bloggadress: http://baraaemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback