13 juli 2009


Dagen började med att jag vaknade upp hemma hoss Emma vid halv 11tiden eftersom jag sov över där. När vi hade vaknat så låg vi kvar och pratade lite innan vi gick upp för att äta frukost. Jag åt  två rostade mackor med hallonsylt på och drack ett stort glas Oboy. Inte specillt nyttig frukost men det är vad jag brukar äta och duger bra för mig.
Vi hade besämt oss för att se på en film där uppe på den stora teven då Emmas föräldrar inte var hemma. Vi såg filmen What a girl wants med bland annat Amanda Bynes. Efter filmen gick vi ner och bytte om och lite sånt. När klockan var runt ett så cyklade jag hem efter att jag och Emma suttit vid datorn en liten stund.

När jag komm hem vid halv två så satt jag vid datorn en liten stund innan Pappa komm och hämtade mig Johanna och Robin för vi skulle se Ice Age 3 i bromölla. Vi hade bokat biljtter så vi var där en stund innan som man brukar när man har bokat.

Just nu sitter jag och chattar med Mollie om Gymnasiet och med Ellinore om bloggar. Lyssnar även på låten Stronger - Dead By April. :)  HA DET BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback