Norska turister på bryggan...

Idag har jag varit med Mollie och hennes familj i halen vid dears sommarstuga i halen. Vi tog båten ut och körde en liten runda på sjön innan vi komm framm till stugan. När vi väl var framme så såg mollie att det var några på deras brygga. Mollie bara "det är några på vår brygga!".
Det var en norsk familj som satt och fikade på deras brygga. 
(Varken Jag eller Mollie hör skillnad på norskar och danskar , men vi gissade på att dem var norskar iaf.)Dem fiskade också så vi nästan körde över kroken med båten. Dem hade paddlat kanot ut dit och hade väl blivigt trötta och gått i land på Mollies sommarstuga. 

När vi komm närmre bryggan sa dem någonting som jag inte förstod. Dem småpratade lite med Mollies pappa och sen paddlade dem iväg.

Mollie gav deras hund, Alice, vatten att dricka och sedan badade vi.  Mollie försäldar badade Alice i sjön också. Hon gillade det nog inte. Jag tror inte hon gillar att bada alls. haha.
Vi hoppade lite från några stenar sedan så åkte jag och mollie ut i båten med hennes pappa för att hon skulle "surfa" med en liten bodyboard på vågorna bakom båten. Jag tog kort med hennes kamera så några bilder har jag inte. Ske be henne skicka dem på MSN när hon lagt in dem i datorn.  PUSS :*

P.s.Johanna är hemma från Kroatisien nu! Jag fick snäckor och 3 arband med snäckor på. (Jag gillar snäckor, dem är vackra.) Robin fick en handduk med spiderman på. :)

Kommentarer
Mollie säger:

Hah, det var en rolig dag....:) <33

2009-08-05 | 22:23:03
Bloggadress: http://ghostangel.blogg.se/
Mollie säger:

"Svar"



Jag skrev det på min bdb, men jao, du kollar ju inte där hela tiden så.. Hah, borde sagt nått...^^

2009-08-06 | 12:53:57
Bloggadress: http://ghostangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback