Sölvesborg

Denna kvällen tillbringade man med Tove och Mollie och lite annat treviligt folk (bla. sölvesborgare) i Sölvesborg.

Det här kommer bli ett långt inlägg, känsliga läsare varnas...

Dagen har gått ganska fort idag då man vakande vid halv 12 och åt frukost och tittade på TV. Kollade min facebook och chattade med Mollie lite och hon sa att dem skulle till Sölvesborg med kyrkan idag. Hon skulle försöka få med Dijana dit (vilket hon inte lyckades med) så jag sa att jag kunde följa med istället.
Vi chattade lite till sedan kollde jag på klockan och upptäckte att ajg kanske borde rasta vlad så jag gick in på rummet, hämtade mobilen nycklarna coh stopapde ner det i fickan. När jag komm tillbaka för att logga ut så  var Mollie redan utloggad. Jag såg att hon skrivigt ÅSKA precis  inann hon stack, så hon var tvungen att dra ut modemet så det inte skulel åska sönder.

 Loggade ut och skulle ta på mig skorna och säga till mamma att jag sticker och rastar vlad och då kom åskan hit. riktigt oväder till med.. Så jag fick vänta tills åskan var över innan jag stack. cycklade hela vägen hem till pappa för att rasta vlad och kollade hela tiden upp mot dem svarta molnen på himmlen och hoppades på att det inte skulle börja regna coh åska igen. Hann precis in igen efter rundan med Vlad så komm åskan dit också. Jag titatde ut genom fönstret och klappade vlad lite som lagt sig i sin fotölj vid fönstret och titatde ut. Mamma ringde och sa att ajg skulle dra ut modemet därnere så jag fick springa ner coh göra det. Stannde en stund hos vlad innan jag cyklade hem igen.

Kvällen började med att ajg fcik ett SMS av Mollie vid 4 tiden. Hon skrev att hon hade pratat emd fredrik och att ajg fick följa med "gänget" till sölvesborg. När vi var framme i sölvesborg så gick vi in i "folk kyrkan" där vi sjöng lite sånger och pratade om några bilder en kille visade upp. Efter det flumamde vi omkring lite och beställde sedan pizza tillsamamns med Sölvesborgarna och resten av Olofströmsgänget. Vi käkade pizzorna och snackde och körde en namnrundaför att sölvesborgarnas ledare ville veta vad alla hette. Tove skickade över massa musik från min mobil till sin sin egen. Efter det då gick vi bort och köpte läsk i en vanlig mataffär för burkläsken på pizzastället var dyrare än i en vanlig affär. Tove köpte 2 chocklad och 2 engeridrickor plus ett paket tuggummi. Sedan flummade vi runt lite till innan vi körde hem.

Fredrik och några till skulle till kyrkan i ofm och sjunga singstar och och lite så men Mollie kunde inte för att hon hade någon skjuss hem dagen efter. Jag ville inte stanan längre för jag ville inte cykla hem för sent i kväll.

Och nu sitter jag här gör ingenting.... ^^

Kommentarer
Mollie säger:

Hah, kul med långt inlägg.. Rolig dag med ju.. Tycker du kan hänga med på fotbollen på måndag! : D <3

2009-08-15 | 13:29:14
Bloggadress: http://ghostangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback