Sjö, skog och fint väder.

en liten uppdatering om vad jag har haft för mig denna helgen.

Lördag:

På dagen var jag i karlshamn på Kreativum med min pappa och min bror, Robin. Du kan läsa  inlägget, "kreativum idag" för att få veta mer.
På kvällen Chattade jag med Emma och Mollie på MSN. Vi  besämde att vi alla tre skulle sova över hoss Mollie på söndagen och bada i Kroksjön på dagen.

Söndag: Vaknade runt 10 tiden och matade Tiger innan jag duschade och gjorde mig i ordning. Jag åt frukost vid 11tiden och kollade ut genom fönstret och såg att solen var framme och värmde upp! redan 22 grader varmt ute. Jag åt upp nmin frukost och satt lite til lvid datorn innan Emma ringde och vi snakcade lite innan jag cyklade till henne. Undertiden jag pratade med Emma i mobil ringde Mollie på hemtelefonen. Vi snackde lite alla 3 och vi bestämde att Emmas mamma skulle köra upp oss till Mollies mast så hämtade vi mollie där och fick skjuss bort till kroksjön. Vi badade och simmade över till en liten ö  som låg bland massa halkiga stenar så vi kunde hoppa rakt utan fick ta det försiktigt. Vi gick hem till Mollie eftersom det inte ärså värstlångt att gå. Vi pratade lite och började titta på filmen "Another Cinderella story" med Selena Gomez. Men skivan hackade jätte mycket och hoppade över halva filmen. Tråkigt. Vi bytte till en anand askungen film med Hillaryduff, A cinderella Story. Sedan komm mollies pappa in med madrassen jag och mollie skulle sova på så Emma fick sova i Mollies säng. Madrassen var jättestor och skön. Den blåste upp sig själv, lite häftigt tycker jag.. ^^
Jag lånade En prinsessas Dagbok 1 och 2 av Mollie i bokformat. Ska läsa i den i kväll. Men först ska jag sättamig i soffan och vänta på att Beck börjar! :)

PUSS  :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback