Halen idag, hoss Mollie imorgon? :)

Idag ahr jag och mollie varit badat igen på samam ställe. Jag solade men Mollie gömde sig under handduken för att hon inte vill bli "kräftröd". Men vi hade kul även om hon puttade i mig efter vi solat. Undrar om det blir något i Kyrkan i kväll? :) Mollie måste aif ta sig in till byn först och sedan hem i kväll med..  Kanske det blir något.. ^^

Bilderna är lite gamla men det var dem bästa jag hade i datorn.. :)
Mollie och jag :D <3
Mollie (Ghostangel.blogg.se)                               Alexandra (Jag)

Emma, mollie och jag, gammal bild :)


Imorgon blir det PARTY!  :D
Kanske inte party.. men det blir kul iaf ;)

Kommentarer
Mollie säger:

Klart det blir PARTY... Till och med FF ju! <3

2009-08-07 | 23:22:48
Bloggadress: http://ghostangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback